dimarts, 1 de febrer del 2011

Manresans Forans


Fa un parell de dies vaig rebre la carta per la trobada dels Manresans Forans. Jo ja no sóc "Manresana Forana", però la veritat és que em fa il.lusió anar-hi. Si més no, per fer un altre reportatge fotogràfic!!!.


Perque m'agrada molt fer fotos i aquests dies precisament he estat fent un recull de les de diferents trobades per que les puguin posar a la web dels Manresans Forans.


I això m'ha fet adonar que aquest any no hi anirem les tres germanes com cada any, ens faltarà la Pili. Serà una festa però no la disfrutarem tan com els anys passats.


De l'any passat, en tinc varies de fotos on hi surten ella i el Jordi, o ella sola i m'ha fet pensar també en com ha anat tot de ràpid. Qui ens ho havia de dir l'any passat que aquest any ja no hi seria!!!!


També va ser l'any passat quan es van retrobar amb en Ramon Boixet, un bon amic, que va venir desde Suïssa. Una grata sorpresa!!


Aquest any anirem recorrent la part històrica de la ciutat, pensant en com li agradaria a ella poder-ho fer també. I ho farem pensant en ella. Però la trobarem molt a faltar.

2 comentaris:

  1. Amb el record de la M. Pilar present, espero que la trobada del dia 20 ens permetrà reforçar la amistat.

    ResponElimina
  2. Ens vindras a fer companyia??? Perfecte, ens veiem aviat, dons

    ResponElimina