divendres, 29 d’octubre del 2010

Gràcies!!

Si, malgrat tot el que m'està passant aquest dies, he de donar gràcies per moltes coses.

Per l'abraçada dels meus fills a l'esglèsia, diferent de totes les abraçades donades fins ara.

Per l'abraçada amb la meva germana. No l'hauria deixat anar en aquells moments.

Per la caminada pel cementiri amb la mà del meu germà gran a l'espatlla quan em va preguntar si tenia fred i jo li vaig dir que sols tenia l'ànima encongida.

Per l'abraçada instintiva de la néta gran de la Pili mentre posaven el fèretre al nintxo, i perquè ella va accceptar molt contenta tenir una nova àvia, jo.

Per l'abraçada del meu cunyat dient-me que no es pensava mai que pogues arrivar a estimar tan a les seves cunyades.

Per les estones passades amb tots els fills de la Pili. Ara els conec molt millor i malgrat la diferència entre ells, son tots fabulosos.

Pel consol de tots els amics, propers i llunyans.

I per tantes i tantes coses que m'han passat aquest dies, que son inborrables.

Per tot això, simplement GRÀCIES.

1 comentari:

  1. Tot, absolutament tot el que has descrit, cal agrair-ho a la Pili. L´emprempta que ens deixa a tots no s´esborrarà mai.

    ResponElimina