dijous, 28 d’octubre del 2010

Perquè???

Perquè????

Quantes vegades m'ho he preguntat aquests últims dies!!

Perquè la Pili??? Perquè ella??? Encara li quedava molta feina per fer, moltes coses per disfrutar, molts fills i néts que la necessiten, una jubilació per compartir amb el Jordi, i tantes i tantes coses per ensenyar, que és el que ella sempre feia.

Una de les seves filles em deia l'altre dia que ella deia que no li agradaven els nens, li agradaven les persones.

Avui m'ha trucat una amiga meva, una amiga de les que es fan quant ets petita, però que despres hi vas perdent contacte per diverses circumstàncies de la vida. M'ha trucat molt angoixada per la mort de la Pili i recordava els consells que li va donar quan va començar a festejar amb el que avui és el seu marit. Consells que recordava molt i molt bé i que li van servir de molt. Donava consell fins i tot a les amigues de la seva germana, quatre anys més jove!!!!!.

De mica en mica m'anirà passant aquet buit que m'ha deixat, però em costarà molt!! Sort que tinc una familia que no me la mereixo!!

Una cosa sí hem guanyat tots amb aquesta pèrdua: ens ha encara més a les germanes, a les nebodes, a la familia

1 comentari:

  1. Rectifico el final de l'escrit: Ha de dir: "ens ha unit encara...". Perdó per l'error.Imma

    ResponElimina