divendres, 24 de desembre del 2010

Nadal a Noruega


Son 2/4 d'1 del dia 25. Ja és Nadal. Estic a Noruega. Em feia molta il.lusió poder passar el Nadal amb l'Imma, el Rudi i les nenes, perque no ho havia fet mai.

Acabem d'arrivar de celebrar-ho a casa els pares del Rudi amb tota la familia. A les 3 hem anat a l'esglesia que feien la tradicional celebració del Nadal de la seva comunitat. Despres el dinar de familia, els regals del pare Noel i la sobretaula dels grans.

He estat bé, però ara al arrivar a casa, al veure algun missatge al mòbil (com sempre...), al veure els missatges del facebook, he trobat a faltar el estar a casa, a Catalunya, les nostres cançons, les nostres tradicions, tots els contactes directes amb la resta de la familia....m'he enyorat una mica, la veritat.

I és que com a casa i amb la familia no hi ha res!!!!! Espero poder-ho fer algun dia a casa i amb tots els meus fills i néts junts!!!! De moment, celebrarem el Cap d'Any i els Reis i em passarà l'anyorament d'aquests moments. Be, ja m'el faran passar demà al matí les nenes, amb les seves alegries, els seus jocs amb les joguines del Pare Noel, les xerrades amb la Imma...

Us estimo molt a tots i us trobo a faltar quan no us tinc al costat!!!!!!!!!!!!!

BON NADAL i sobretot, sobretot, Millor ANY 2011!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada