dimarts, 9 de novembre del 2010

Fotos






Aquests dies, estic fent una tria exhaustiva de totes les fotos que tinc, on hi surten la Pili i el Jordi o la seva colla de fills i néts, i la veritat és que n'he descobert unes quantes que ja ni recordava.



Trobades a Comarruga amb les nenes de la Mer i els de casa la Montse, una trobada a casa de la Mer a Sant Pere amb els de Noruega, del casament del Xevi, trobades a Calders a l'estiu amb tota la colla de néts....


Mirant-me aquestes fotos, recordava sobretot les trobades a Calders perquè es coneguessin les nenes de la Mer amb les de la Imma, i amb la il.lusió que les preparava la Pili. Preparava berenar, jocs i sempre aconseguia que tots ens ho passessim molt bé.

I pensava que hauriem d'aconsseguir no perdre aquestes trobades, sempre que siguin possible (els dos últims anys, per calendari de vacances, ja no es van poder fer), per mantenir aquest esperit que tenia la Pili de unir sempre a la familia.

Com que jo ara tinc molt més temps i les meves nétes ja venen soles així que acaben l'escola, Mer, hauriem de fer una mena de "colonies d'estiu" per reunir-les a totes una altra vegada. T'hi apuntes????. I tu Mar t'hi afegeixes amb el Tomeu inclòs???.I tu Lali amb en Berenguer??? A veure si em doneu un cop de mà, perquè tots junts seran relament unes "colonies d'estiu". Però seran divertides!!!.

2 comentaris:

  1. Com han crescut tota aquesta colla! Segur que el Berenguer s'ho passaria súper. Per cert, que quan tinguis el Julià m'ho dius que et vindrem a veure que sovint us demana!
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Imma, he trobat el teu nou blog per casualitat. Endavant!

    ResponElimina