dimecres, 3 de novembre del 2010

La Pili.....i el Jordi


Aquests dies tots hem parlat molt de la Pili, perque tenim el costum de parlar i parlar bé de les persones, quan ens deixen.


Però jo avui vull parlar del Jordi, del conjunt de la Pili i el Jordi, de la parella, del matrimoni, dels pares.


No sé si començar pel principi i acabar pel final, o al revés, començar pel començament i acabar pel final.


Faré l'ordre cronològic normal. Fa molts anys que conec al Jordi dons ja portaven més de 40 anys casats amb la Pili. Però quan jo realment el vaig conèixer millor, va ser els anys que vem estar cuidant a l'avi Albert a casa seva. Jo hi anava algun cap de setmana i em quedava a dormir a casa seva.


No recordo ni aleshores, ni abans, ni despres, haver sentit al Jordi amb un tò de veu més alt del normal, mai un crit, si havia de dir alguna cosa que no li agradava prou, ho feia amb el seu típic humor un xic irònic algunes vegades.


La relació amb la Pili ha estat en tot moment de respecte i llibertat l'un amb l'altre. Suposo que tenien punts de vista diferents amb moltes coses, però sempre s'han respectat.


La relació amb els fills jo no l'he viscut tan d'aprop però el resultat està a la vista. Tots, tots son bones persones, amb totes les seves diferències, però que han apres el respecte que han vist a casa.


I ja per fí, la malaltia de la Pili. Hem vist un Jordi serè en tot moment, continuant amb el respecte cap a les persones, parlant amb la Pili de cada un dels detalls que donaven els metges, amb una calma que a mi em semblava impossible però que li envejava.


Que l'exemple de la parella Pili-Jordi serveixi per tots els seus fills i per tots aquells que els estimem.
Jordi, ets un exemple per tots, sóu un exemple per tots. Una abraçada molt forta.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada