dimarts, 2 de novembre del 2010

La "capelleta"



Segur que a tots els meus germans els sona això de la "capelleta". Quan erem petits i potser ja no tan petits, a casa teniem uns dies al mes, una "capelleta", no recordo si de la Mare de Déu del Carme, o de la Sagrada Familia (els meus germans m'ajudaran a especificar-ho!!).


Jo creia que ja no existien, però per casualitat a casa d'una veïna vaig veure que en tenien una de la Sagrada Familia i m'hi vaig apuntar sense pensar-m'ho gaire.


Em va agradar, em va fer recordar els anys quan encara viviem tots junts a casa. Quan tots junts hi resavem unes oracions abans de portar-la a casa del veï que tocava.


Avui me l'han portat per primera vegada ( em tocarà cada dia 2 ), i m'ha fet pensar també amb la Pili. M'hauria agradat compartir amb ella aquesta tradició cristiana, aquesta costum de casa nostra, que segurament li hauria agradat molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada